Lite lugnt på admin-sidan…

Om ni tycker att vi är lite lata just nu, vi som administrerar detta, så stämmer det alldeles utmärkt… 😉
Det är nämligen så att Janicke håller på att flytta och jag jobbar heltid och läser samtidigt en ljussättningskurs på halvtid. Alltså får ni i fotoutmaningen klara er utan våra ömma omsorger ett litet tag till.
Vi surfar runt och kikar in hos er lite då och då, men långa kommentarer får vänta.
Vi vill i alla fall skicka en liten lyckospark till er alla – fota på, ha kul och glöm inte att kommentera hos varandra. Feedback är alltid härligt och utvecklande att få!
(Och skulle det nu vara så att någon vill ta paus, eller rentav sluta i utmaningen, så glöm inte att meddela oss…)
/Gunilla, alias PixelCat